Thursday 26 May 2011

pandangan saya

dapat dari google

salam everybody everyhand everyfingers HEHE. today saya nak menaip sedikit pandangan saya terhadap kaum wanita perempuan girls AHAAH!. saya mahu menaip tentang tudung saji kepala. means TUDUNG bawal + selendang + ariani n segala nama yg telah dicreate oleh hambahamba ALLAH. ye betul dalam islam telah menyuruh kaum yg dgelar wanita menutup aurat nye. x kisah la pakai tudung labuh or pendek asalkan x nmpak aurat. means kita pakai tudung tapi yang jarang yg bayangbayang sehingga boleh nmpak leher kita even dah tutup. sape dapat dosa? org yg memakai nye jugak n orang melihat. dah de sepasang mata dianugerahkan oleh ALLAH mesti nak lihat kn. so bg saya x salah pakai tudung cara macam mane pon hak diri sendiri kan tahu hukum hakam dalam islam cara berpakaian.

jangan buat taw.

maafla ye kawankawan girls, saya pun dapat pengajaran benda ni barubaru ni. hanya niat menyebarkan kebaikan. x salah kan saya berkatakata. =) 
senyum utk sy


No comments: