Friday 29 July 2011

hello hello and Assalamualaikum

salam blogger serius lame giler yang teramat giler x update citer baru kan. ouuhh line wifi kat hostel amat la payah mayah nye nak dapat. ni ha pon balik umah baru clear je kan..

urm banyak yang happen selama saya x mengupdate blog ni. haa! follower saya xgerakgerak la. haha sebab nyer saya x buat blogwalking. adoiya, xkisah la kn. 

eh arito janji nak letak pic mixermixer tuh kan, urm nmpk nye xley letak ag laa maaf ye blogger. (ala,korang bukan bace pon entry ni kn) 

sejak kebelakangan ni kat kolej saya belaku 1 demokrasi antara pelajar dgn pihak kolej itu sendiri. agak best la gak jd pembangkang kan. ye la senang hati je ase bila benda kita xpuas hati selama ni kita bersuara menyatakan pendapat beramairamai. uish xmoa la citer banyakbanyak sal tuh.

beberapa hari yang lalu saya and kawankawan 1 course berlaku pergaduhan kecil. urm kecewa..

saya dilantik sebagai Bendahari dalam Kem Ibadah.
saya telah buka business printer and itu berjaya, Alhamdulillah.
saya juga dilantik sebagai Head of the group, manager dalam subjek Business Communication. 

apa yang terjadi sume nyer saya trima dengan redha ikhlas and Alhamdulillah.

waahhh, bulan ramadhan bakal menjelang, akan sya menyahut nyer dengan penuh keimanan dan kesabaran. kamu pon ye wahai bloggers..

see u all soon dengan ceritacerita cabaran di bulan Ramadhan yg penuh keberkatan ini :)




No comments: